شرکت تولید تجهیزات مهران کمپرس اراک

بیل برف روب ، نمک پاش ، مقره شوی توزیع برق ، ماشین آلات جمع آوری و پرس زباله

شرکت تولید تجهیزات مهران کمپرس اراک

بیل برف روب ، نمک پاش ، مقره شوی توزیع برق ، ماشین آلات جمع آوری و پرس زباله

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

۰

رزمنده دیروز، مبتکر امروز

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۰۸ ب.ظ

بسیجی مبتکر دوران دفاع مقدس امروز در سنگر شکوفایی کشور تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سلیمی که در دوران دفاع مقدس به عنوان مدیر فنی شرکت هپکو به همراه همکارانش موفق به تولید ماشین آلات تخصصی راه سازی برای حضور در جبهه شده بود پس از بازنشستگی و تاسیس واحد صنعتی تا کنون بیش از ۲ هزار دستگاه ماشین آلات خدمت رسان تولید کرده است.

سلیمی گفت: زره سازی ماشین آلات راه سازی برای افزایش مقاومت در برابر تیر و ترکش آب بندی کامل برای کارکرد ماشین آلات در باتلاق و رودخانه و تولید ماشین آلات تخصصی چون بولدوزر و نی کوب از جمله اقدامات انجام شده در شرکت هپکو در دوران دفاع مقدس است.

مدیر عامل شرکت مهران کمپرسی گفت: با تاسیس کارخانه ۱۰ نوع ماشین آلات راهداری و خدمات شهری تولید شده که این ماشین آلات شامل: انواع برف روب،نمک پاش ، ماشین آلات یخ زدایی فرودگاهها، مقره شویی توزیع برق، ماشین آلات جمع آوری و پرش زباله و شستشو و لجن کشی شیبکه فاضلاب است که دانشی تخصصی تولید شده است.

وی کار و تلاش بی وقفه را تنها راهکار برای حل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: شکوفایی اقتصاد نیازمند عزم جهادی مانند عزم ملت در دوران دفاع مقدس است .

بیش از ۷۰ نفر در شرکت مهران کمپرس مشغول به کار هستند که ۳۰ نفر  از آنان در سه ماه گذشته به مجموعه کارگران افزوده شده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۶
مهران کمپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی